Objem reklamních televizních GRP se v roce 2023 nezměnil
Objem doručených reklamních GRP na televizním trhu zůstal také v roce 2023 na obdobné úrovni jako o rok dříve, ukazují data z monitoringu.
1/18/2024 7:15:00 AMObjem doručených reklamních GRP na televizním trhu zůstal také v roce 2023 na obdobné úrovni jako o rok dříve, ukazují data z monitoringu.
1/18/2024 7:15:00 AMMedia Club po nabytí většiny v Impression Media přichází od ledna s novými balíčky pro prodej online reklamy. Její ceny pak navyšuje v rozmezí od 5 % do 20 %.
12/12/2023 7:15:20 AMObjem rádiové reklamy se dál zvyšuje, ve třetím čtvrtletí roku vykázaly čisté investice do rádiové reklamy meziroční růst o téměř deset procent.
11/8/2023 2:35:31 PMRádia veřejné služby svou poslechovost v období od letošního dubna do října snížila. Naopak lepší poslechovost vykázaly komerční stanice.
11/8/2023 11:05:54 AMDo sdružení Czech Publisher Exchange vstupuje Prima prostřednictvím svých mediálních zastoupení – Media Clubu a Impression Media.
10/20/2023 7:15:53 AMCena televizní reklamy na stanicích zastupovaných společností Media Club se pro příští rok zvýší minimálně o 22 %. Mění se také základní cílová skupina na 18-69.
10/11/2023 5:15:00 PMMedia Club spustil programatický nákup video reklamy v televizích připojených k internetu (CTV).
10/4/2023 3:15:36 PMTelevize mají hned na začátku podzimní sezóny zaplněný reklamní prostor. S postupujícím podzimem se očekává, že poptávka bude dál sílit. Nárůst ceny pro rok 2024 je podle komerčních hráčů nevyhnutelný.
9/6/2023 6:55:23 AMI přes náročné vnější podmínky na reklamním trhu se mediálnímu zastupitelství Media Club podařilo v roce 2022 navýšit tržby ve všech třech stěžejních oblastech - v televizi, v rádiu a na internetu.
8/24/2023 1:50:18 PMNová reklamní platforma Ad Simple má umožnit rychlý a automatizovaný nákup reklamního formátu switch-in na HbbTV.
8/15/2023 1:00:15 PM